ThemaPersona's

Het is handig en essentieel om over de vraag na te denken wat je eigenlijk wilt bereiken met je content. Stel concrete doelen.

Lees meer

Heleen Mes is Founder HXWork & LinkedIn group Employee Experience Nederland/België. Ze schreef een interessant artikel over het werken met persona’s in de HR….

Lees meer

Een ijkpersoon/persona is een ‘gemiddelde’. Een fictief, maar realistisch, persoon die staat voor de hele doelgroep die je wilt bereiken.

Lees meer

Hoe maak je een persona?

  • Achtergrond
  • Handvatten
  • Link

Om een persona te kunnen maken heb je informatie nodig over je huidige klanten of mensen waar bij je iets wilt bereiken.

Lees meer

Heb je input verzameld voor je persona, dan is het belangrijk om daar als het ware een levend persoon van te maken.

Lees meer

Voor het maken van een persona zijn op internet veel tools te vinden. Ik noem er hier een paar.

Lees meer

Een vraag die ik regelmatig krijg, is: ‘Hoeveel persona’s moet ik maken?’

Lees meer
© 2021 Prima Content | Grafisch ontwerp Fokko Ontwerp | Technische realisatie Sieronline B.V.