Content

Goede content, die maak ik graag voor jou! Bij voorkeur op basis van een content- of communicatiestrategie. Hoe we aan die content komen, dat spreken we samen af. Op uurbasis of via een abonnement. Alles is mogelijk. Dit kan ik je uit handen nemen (net waar jij behoefte aan hebt):

• Content ophalen, schrijven en maken (contentcreatie) geschikt voor diverse on- en offline communicatiekanalen
• Het publiceren en posten van content en actief reageren op interactie
• De effecten van content monitoren en de resultaten daarvan in beeld brengen.

Lees verder

Workshops

Mijn workshopuitgangspunten:

  • Je laten ervaren hoe het óók kan. Niet vertellen hoe het (anders) moet.
  • Een standaardworkshop levert te weinig blijvend effect op. Mijn workshops zijn maatwerk.
  • In een workshop ga je zelf aan de slag (dit lijkt een dooddoener, maar hoe vaak heb je zelf niet ervaren dat je alleen zit te luisteren?).
  • Ik maak het leuk én leerzaam.

De workshops vinden plaats in De Klas in Deventer. Een gezellige en inspirerende ruimte! Ik kan voor jouw afdeling ook een workshop ‘in company’ organiseren, vraag gerust naar de mogelijkheden!

Bekijk onze workshops!

Coaching

Als communicatieprofessional loop je soms tegen bepaalde vragen aan:

  • Zit ik hier nog op mijn plek?
  • Wat is een mooie volgende stap in mijn loopbaan?
  • Hoe kan ik me verbeteren als adviseur?
  • Zal ik me specialiseren of allround blijven?
  • Hoe krijg ik een betere positie binnen de organisatie?
  • Hoe pak ik bepaalde communicatievragen op?
  • Hoe ga ik om met collega’s die ook iets vinden van communicatie?
Lees verder

Concept & strategie

Jouw organisatie heeft een missie, visie en heeft er een beeld bij waarom zij op aarde is. Ook is er waarschijnlijk een strategisch beleidsplan of ondernemingsplan. Daar van afgeleid volgen plannen als een communicatieplan en een contentstrategie. En concepten zijn nodig om je communicatie handen en voeten te geven.

Ik kan je helpen met het ontwikkelen van een communicatie- of contentstrategie. En met het bedenken van concepten. Dat kan op verschillende manieren. Door bijvoorbeeld een strategiesessie te organiseren met jou en je collega’s. Of ik inventariseer bij jullie en kom met een voorstel. Eén ding hebben die manieren met elkaar gemeen, ze zijn altijd in samenwerking met jou/jullie.

Lees verder
© 2025 Prima Content | Grafisch ontwerp Fokko Ontwerp | Technische realisatie Sieronline B.V.